Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Damn, I'm famous!

Av Matilda - 3 augusti 2009 22:15

Oj oj! Kikade på min statistik och det visade sig att jag hade 57 unika besökare. Alltså 57 personer har tittat på min blogg! Blev så exalterad att jag var nära att göra i brallan.

Ni måste nog se till att kommentera lite bättre så att jag kommer ner på jorden igen när jag inser att det är min trogna släkt och kompisar som har tittat. Annars vet man inte hur långt mitt nyförvärvade kändisskap kommer att stiga mig åt huvudet.

So long sweethearts! 

 
 
Ingen bild

Karin H

3 augusti 2009 22:24

Vad roligt att du är ute o reser Matilda. Hoppas den blir undernar! Jag ska följa dig här ifrån Växjö. Hoppas du mår bra, tänker på dig titt som tätt! Många pussar o kramar Karin

 
Ingen bild

Jonnas mamma

3 augusti 2009 22:39

Okej, jag ger mej tillkänna! Såklart att vi läser, njuter och tittar på fina bilder.Bäst att passa på innan ni "mönstrar" på tåget! Ha det nu det så toppenbra i fortsättningen. Kramar Gittan och Arne

 
Ingen bild

Birgitta Matildas mamma

4 augusti 2009 11:47

Vi ser att ni har det bra. Lycka till med den fortsatta resan. Vi följer er resa och tänker på er. kram från Birgitta och Ingvar

 
Ingen bild

Beata

4 augusti 2009 12:30

Hoppas du har de bra matilda, det värkar kul i moskva!
Usch vad dom har på sig ryssarna, de är ju inte precis jättesnyggt...
Saknar dig, kram!

 
Stureplan.se

Stureplan.se

4 augusti 2009 17:04

Hej Matilda!
Den där hatten borde du verkligen försökt få med dig hem. Jag som trodde att vi inte tyckte om ryssar efter våra erfarenheter, säger du att vi ska kasta det gamla bakom oss, lära in det nya? Looking good pic 1. Jag vill inte va The boss. Känns inte bra. Min nya titel är bloggare. Blogginlägg nr 2 is here...

http://www.stureplan.se

 
Ingen bild

En Släkting

5 augusti 2009 12:55

Din mor har sagt åt oss att vi måste gå in på din blogg minst tre gånger om dagen.
Så vad gör inte släkten för att du många besökare:)

 
Ingen bild

Sassa

5 augusti 2009 22:23

Hej på dej stumpan!!

Duktig du e som bloggar, ni verkar ha de toppen o detta är ju bara början..
Saknar dig här hemma.. I mitten av sep då får vi sätta fart. Ta hand om er o ha de super
Puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 7 september 2009 18:29

Så där, nu är jag hemma i lilla Sverige igen. Och jag måste säga att det känns väldigt skönt. Nu är jag redo för höst, jobb, ridning och mysiga stunder med kompisar och familjen. Och att fylla 25. Resan hem var allt annat än smärtfri. En dag inn...

Av Matilda - 1 september 2009 09:36

Ahh...sa ar vi nu antligen i Hong kong. Synd bara att detta ocksa betyder slutet pa min resa :(   For forsta gangen sedan jag akte hemifran kanner jag mig kar i en plats. Resten av Kina har varit haftigt och jag skulle garna se mer, men har skulle ja...

Av Matilda - 29 augusti 2009 12:27

Antligen fungerar internet som det ska (forutom facebook och andra livsnodvandiga sidor som ar forbjudna har i kina). Nu blir det bilder fran var underbara vistelse har pa Hainan.   Jag kan avsloja att min kinesiska mirakelkram inte fungerat. Alls. S...

Av Matilda - 24 augusti 2009 12:59

Vi trivs valdigt bra har pa Da dong hai pa Hainan. Beskrivningen "som ett kinesiskt Hawaii" stammer nog ganska bra, det ar turistigt och on har en fantastisk natur och himmelska strander att bjuda pa. Men jag har ju inte varit pa Hawaii sa jag vet ju...

Av Matilda - 20 augusti 2009 16:35

Efter visst funderande och jamforande av priser beslutade vi oss alltsa for att ta bussen fran Yangshou till Hainan dar stranden vantade. Bussen skulle ta 24 timmar och mannen pa resebyran visade en bild pa en flaschig buss med sangar ombord. "Typ so...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards